تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/01/17 - 10:24
کد خبر: 351063

بیش از یک میلیون «دانشجو/ درس» در آموزش مجازی علوم پزشکی ارائه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی از ارائه بیش از یک میلیون و سیصد دانشجو/ درس در آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، ناصر استاد افزود: ما در دانشگاه علوم پزشکی مجازی با رایابان دائم در حال رصد موضوع آموزش آنلاین دانشگاه های علوم پزشکی هستیم و تاکنون یک میلیون و سیصد دانشجو/ درس فعال شده است و با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی تعداد اساتید و دانشجویان فعال در این زمینه هم بیشتر شده است.

وی گفت: برنامه ریزی هر دانشگاه مشخص است و هر دانشگاه علوم پزشکی یک ادمین برای سامانه نوید دارد و می تواند محتوای تولیدی خود را بر روی آن بارگذاری کند. بسته به تعداد اساتید و دانشجویان و امکانات هر دانشگاهی، استفاده متفاوت داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی اظهار داشت: هم اکنون نیز سرعت کار سامانه نوید بالاتر رفته است و پهنای باند و عرض باند مناسبی برای دانشگاه ها فراهم کردیم و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرده اند. ضمن اینکه سامانه نوید هم مشکلی از نظر بارگذاری ندارد.

وی درباره ادامه ترم تحصیلی به روش آموزش آنلاین در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: با توجه به میزان محتوا و دروسی که ارائه شده دانشگاه های علوم پزشکی در همین ترم هم امکان این موضوع را دارند که دروس نظری خود را که امکان ارائه مجازی آن باشد به طور کامل عرضه کنند.

استاد درباره دروس عملی علوم پزشکی یادآور شد: در تولید محتوا و شبیه سازی دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه دروس عملی هم کارهای مهمی انجام داده اند و می توانند در این زمینه برنامه ریزی کنند که تعداد کلاس های عملی را کاهش دهند و یا زمان بیشتری برای آن اختصاص دهند و از محتوای شبیه سازی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه ۷۰ دانشگاه علوم پزشکی به سامانه نوید دانشگاه علوم پزشکی مجازی متصل هستند و میزان استفاده نیز بیشتر شده است. ما مشکلی در باند و کندی نداشتیم و تنها مشکل اطلاعات دانشجویان از طریق سیستم ثبت نام بود که برخی از دانشگاه ها در این زمینه مشکل داشتند که رفع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی افزود: یک تیم شبانه روزی فنی داریم که هر لحظه آن را رصد می کند و دانشگاه ها هر اطلاعاتی را خواسته باشند در اختیار آنها قرار می دهد و مرتب وضعیت را رصد کرده و در حال به روز رسانی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عصر فناوری‌/ هوش مصنوعی چگونه آینده را تغییر می‌‍‌دهد؟
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top